Z tego co widzę, to na cewkę najprawdopodobniej podawane jest 12V z ecu. Pin środkowy we wtyczce cewki to masa, a prawy jedna para cylindrów, lewy druga para. Weź żaróweczkę 12V 1W i wsadź jej nóżki ew wtyczkę pomiędzy pin 1a i 15 i zakręć rozrusznikiem, obserwuj czy zamruga, choć wątpię. Możesz też sprawdzać multimetrem, ale impuls może być tak krótki że miernik nie zareaguje. Ale najpierw weź miernik nastaw go na "piszczenie" i sprawdzaj kable od wtyczki cewki do ecu.
Pin 1b cewki z pinem z pinem 5 ecu
Jak będzie przejście i żaróweczka zamruga , to trzeba szukać winy gdzie indziej.
Sprawdź też między 15 pinem wtyczki cewki a masą samochodu, masą budy i silnika.
Zacytowałem sam siebie niechcący:D Dobra ide do roboty bo późno>>>
Tak se w pracy pomyślałem że mógłbyś zamienić na chwilę ze sobą przewody 1a i 1b, wtedy jakby iskra pojawiła się na 1 i 4 a znikłaby z 2 i 3, to na 100% wykluczyłbyś wadliwą cewkę i skupił się na braku impulsu do niej, ale najpierw sprawdź ciągłość przewodów i masę, choć teoretycznie jakby nie było masy i nie było by iskry na 2 i 3, ale to ruskie więc nigdy nie wiadomo :D
Tak się ciągle patrzę na ten schemat i zaczynam się zastanawiać czy środkowy pin wtyczki to na pewno masa, Być może jest to plus i jest on zwierany do masy przez ecu, na przemian dla jednego i drugiego uzwojenia cewki. Weź miernik i sprawdź czy między środkowym we wtyczce cewki i masą samochodu będzie napięcie 12V po przekręceniu kluczyka. Zakładam że masz miernik (multimetr).
Zastanawiają mnie czarne krechy na schemacie np s5, s8 czy są to mostki + czy mostki - poszukam jeszcze na necie jakiś schematów, jak coś mi jeszcze wpadnie do bani to napiszę.
Znalazłem schemat wtrysku ME 7.9.7 Wychodzi na to że przewód s5 to plus 12V zasilany z linii bezpiecznika s5, a te czarne krechy to oczka zasilenia iluśtam obwodów z tego obwodu.
Napisz co zrozumiałeś, a czego nie z moich rozkiminek. Szukajmy aż znajdziemy:D