ZDJĘCIA I FILMY > Znalezione w sieci
Rzadkie modele Nivy
Pawelko:
Na bazie modelu VAZ 2121 stworzono sporą liczbę modyfikacji, z których wiele jest mało znanych, ale bardzo interesujących.
1. Lada Niva iKRA
Produkowane od 1993 do 1995 roku na hiszpański rynek motoryzacyjny. Aby przyciągnąć zagranicznych nabywców, zmieniono wnętrze samochodu.
Pawelko:
2. Lada 4×4 Niva Plein Soleil by Poch
Oficjalnym importerem samochodów Niva we Francji była firma Poch. Na początku lat 80. ubiegłego stulecia Niva sprzedawana na tamten rynek otrzymała modyfikację o nazwie Plein Soleil. Jej cechą był brak dachu z tyłu samochodu oraz wzmocnienie konstrukcji samochodu.
Pawelko:
3. Lada Niva Special
To modyfikacja klasycznej Nivy przez czeskią Autolada CZ. Nivy zmodyfikowano w Pradze w bardzo małych ilościach. Nivę zmodyfikowano przedłużając tylny zwis. Samochód można było kupić w Czechach i na Słowacji. Co ciekawe, kupujący mógł wybrać wersję ładunkową o nazwie Praktik, w której były tylko dwa miejsca i prosta wersja pasażerska.
Pawelko:
4. Lada 4×4 Niva «St-Tropez»
W latach 1984-1987 radzieckie samochody Lada we Francji aktywnie promował dealer Jean-Jacques Pook. Opracowali oni znaczną liczbę ciekawych modyfikacji Nivy, wśród których wyróżnia się model o nazwie St Tropez. Lada Niva Saint-Tropez dla wyróżnienia posiadała zestaw body design.
Pawelko:
5. Deutsche Lada Niva Cabrio,
W 1983r. Niemcy zmodyfikowali radziecką Nivę, Deutsche Lada Automobil GmbH, która była oficjalnym importerem tych samochodów, wprowadziła kabriolet.
Nowa wersja miała przednie fotele z zagłówkami, wzmocnione boczne wsparcie dla siedzeń i pasów bezpieczeństwa. Dodatkowo zastosowano plastikowe poszerzenia, które zostały pomalowane na kolor samochodu i nadały mu bardziej spektakularny wygląd.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej