A oto trochę zabawy z sobotniego do południa szlifowanie powierzchniowej rdzy
odkrywanie nowych ognisk rudej z dziurkami
ale ogólnie nie jest aż tak źle bo okazało się ze progi są oki tylko przedłużenia za standardowy profil jest skorodowane i do wymiany kawałek poszycia i poszycie jednych drzwi (czego nie było w planie
).
Demontaż zabudowy skrzyni która na razie nie będzie zakłada na nowo aż się jej też nie doprowadzi do porządku, po to by móc oczyścić całą skrzynie i na 50% wymienić w niej podłogę i domontować pałąk z rampą na halogeny dalekosiężne i uchwytem do trzymania się (oczywiście podczas postoju
i robienia zdjęć lub strzelania, BHP przede wszystkim
). Ogarnięty został wstępnie przód auta czyli: odnowiony i oczyszczony zderzak, odmalowany pas przedni i cześć klapy. Atrapa chłodnicy jest w trakcie klejenia, zostanie też zabezpieczona farbą, zamontowane zostaną DRL. Niestety ramki od reflektorów wymagają porządnego piaskowania i lakierowania gdyż były całe rude a wkłady reflektorów jeszcze jadą do mnie z allegro
gdyż jeden klosz przy demontażu mi pękł
i tu ciekawostka czy ktoś tez napotkał się na coś takiego w oryginalnych kloszach miałem zamontowane żarówki z opisem H6
"not for use in Europe" Nie mam pojęcia skąd "radzieccy" to wzięli ale żarówka ma klosz H4 a mocowanie jak R2 (w necie nawet dostępne są takie z oznaczeniem R2) czyli z dużym kołnierzem bez wypustek. Jak zrobię fotkę to wstawię później...