Autor Wątek: Klakson: połączenie kolumna-koło kierownicy  (Przeczytany 2250 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Stycznia 29, 2019, 11:44:54 am
Przeczytany 2250 razy

Offline Danieljs

  • Tłumacz
  • Forumowicz
  • *****
  • Wiadomości: 222
  • Imię: Daniel
  • Auto: Accord coupe
Jak fabrycznie jest zrealizowane przejście elektryczne klaksonu między kolumną a kierownicą? U mnie była rzeźbiona sprężynka (oczywiście nie działało), ja wlutowałem zagiętą blaszkę miedzian i działało przez tydzień-blaszka albo się dogięła albo starła. Macie jakieś sprawdzone patenty na ten problem?
Pozdrawiam

Stycznia 29, 2019, 23:55:04 pm
Odpowiedź #1

Offline Mr_R4VEN

  • Administrator
  • Doświadczony forumowicz
  • *****
  • Wiadomości: 442
  • Imię: Paweł
  • Auto: Niva 1.9TD, 2008r
Jak fabrycznie jest zrealizowane przejście elektryczne klaksonu między kolumną a kierownicą? U mnie była rzeźbiona sprężynka (oczywiście nie działało), ja wlutowałem zagiętą blaszkę miedzian i działało przez tydzień-blaszka albo się dogięła albo starła. Macie jakieś sprawdzone patenty na ten problem?

U mnie jest fabryczna blaszka, którą co jakiś czas trzeba "regulować" :sorry:

Stycznia 30, 2019, 01:21:55 am
Odpowiedź #2

Offline Barnej

  • Jestem tu nowy
  • *
  • Wiadomości: 5
Ja mam patent jeszcze poprzedniego właściciela - na desce rozdzielczej, na prawo od wszystkich przełączników jest niepozorny czerwony przełącznik. Jak się go włączy - trąbi, jak wyłączy - przestaje. Kwestia przyzwyczajenia i wyczucia, zwłaszcza w nocy (chociaż ja nie korzystałem jeszcze po ciemku).

Stycznia 30, 2019, 14:50:02 pm
Odpowiedź #3

Offline Danieljs

  • Tłumacz
  • Forumowicz
  • *****
  • Wiadomości: 222
  • Imię: Daniel
  • Auto: Accord coupe
Czyli kombinuję podobnie. Dwa dni temu kupiłem przycisk żeby przenieść klakson na deskę rozdzielczą, a wczoraj przy okazji demontażu kierownicy podgiąłem blaszkę bo nie chciało mi się owego przycisku montować :wesoly:
Pozdrawiam

Stycznia 31, 2019, 10:02:50 am
Odpowiedź #4

Offline Mr_R4VEN

  • Administrator
  • Doświadczony forumowicz
  • *****
  • Wiadomości: 442
  • Imię: Paweł
  • Auto: Niva 1.9TD, 2008r
W sumie regulacja nie jest ani skomplikowana, ani CZASOCHŁONNA..

..

..

od kiedy dowiedziałem się, że kierownicę da się ściągnąć, wyciągając zaślepkę i odkręcając jedną śrubę.. (wcześniej męczyłem się z demontażem całej "poduszki" z klaksonem :hehe:)

:smiech2:

Stycznia 31, 2019, 10:42:17 am
Odpowiedź #5

Offline Danieljs

  • Tłumacz
  • Forumowicz
  • *****
  • Wiadomości: 222
  • Imię: Daniel
  • Auto: Accord coupe
Hmm, ciekawe czy moja kierownica też ma zaślepkę :wesoly:
Pozdrawiam

Maja 20, 2019, 10:15:44 am
Odpowiedź #6

Offline Mr_R4VEN

  • Administrator
  • Doświadczony forumowicz
  • *****
  • Wiadomości: 442
  • Imię: Paweł
  • Auto: Niva 1.9TD, 2008r
Jak rozwiązałeś sprawę klaksonu? Bo u mnie wczoraj blaszka odpadła.. :wsciekly: :haha:

Maja 25, 2019, 18:59:58 pm
Odpowiedź #7

Offline Danieljs

  • Tłumacz
  • Forumowicz
  • *****
  • Wiadomości: 222
  • Imię: Daniel
  • Auto: Accord coupe
Po prostu wyciąłem cienki pasek z blaszki miedzianej  i zagiąłem go w kształcie "J". W miejscu lutowania zrobiłem dziurkę w blaszce i w te sposób wlutowałem ją lutownicą. Jenak jak znów mi odpadnie to robię na przycisk-leży już kupiony i czeka jak blaszka znów zawiedzie.
Pozdrawiam