W momentach chęci i wolnego czasu dziubię coś niecoś przy nivce i jak do tej pory udało się:
-spuszczenie mazutu z reduktora lpg
-wstępne przeregulowanie lpg i zmniejszenie jałowych z 1800 do 1400
-uruchomienie wskaźnika pb
-uruchomienie drugiego stopnia dmuchawy
-uruchomienie oświetlenia wnętrza (póki co z jednej strony ) i wymiana żarówek na ledowe
-uruchomienie długich w prawym reflektorze
-wymiana rosyjskiego gniazda zapalniczki na normalne (oryginalne było tak głębokie że wtyczka nie sięgała do bieguna dodatkiego
-montaż alu siatki we wlocie maski
-uszczelnienie wydechu i wymiana ponadrywanych wieszaków
-przeniesienie przeciwmgielnego z prawej na lewą stronę
-uruchomienie lewego pasa bezp. tył
-adaptacja prawego pasa bezp. tył od vectry b
-pranie wszystkich pasów bezp.
-wymiana oleju w silniku (lotos pół. synt. 10w40 z filtronem op510), reduktorze i mostach (hipol gl4)
-ogólne odgruzowanie wnętrza choć to jeszcze nie koniec
-wymiana cb radia, które było na "moje" cb +montaż zewnętrznego głośnika cb
-przymocowanie klameczki od szybki trójkątnej
Zaopatrzyłem się również w halogen led, który wyląduje pod zderzakiem z tyłu, polskie odpustowe światła dzienne na tradycyjną żarówkę 21w oraz w czujnik zegarowy na podstawie magnetycznej żeby wyregulować zawory-po zdjęciu pokrywy zaworów stwierdziłem, że niemożliwym jest wyregulowanie zaworów za pomocą szczelinomierzy które mam.
Czekam też na paczki z Chin z przełącznikami 35A z wbudowaną kontrolką, mini voltomierz oraz gniazdo usb w formie zapalniczki.
Aktualnie muszę się zebrać w sobie i rozprawić się z rudą na budzie, później czeka mnie podwozie i wymiana nieszczęsnej osłony przegubu.
Z rzeczy które ja popsułem i będę musiał naprawić to wkładka zamka drzwi kierowcy. Wyjąłem ją z kluczykiem