Dobry Wszystkim...
Jestem nowy na grupie.
POMOCY!!!
Przesiadka po 7 latach z Nivki 1,7i 1999r. na Nivke 1,7MPI 2004r.
Niby nic takiego a jednak. Więcej elektryki i dopiero zaczynam rozpracowywać na nowo sowiecką myśl technologiczną.
Problem z LPG. Prędkość 100km/h 5 bieg, redukcja sprzęgło 4 bieg dodanie gazu przeważnie kończy się strzałem w tłumik (był sobie nowy
,po ostatnim bum rozłożyło go).
Na benzynie idzie jak dzika (choć łapała odcinkę już przy 4500obr/min). Na gazie zamula czasami jakby ją zalewało (1 bieg but a tu muł, prawie zdychała).
Po wymianie przewodów WN (okazało się ,że są nie od danego typu cewki a raczej pasują do kopułki), problem z wypadaniem iskry ustał, ale nadal strzela w wydech.
Miał Ktoś z Was podobny problem??? Ewentualnie podejrzenia przyczyny???
Niepalna mieszanka (za bogata,za uboga,słaba iskra,zawory???)
Z racji tego, że mnóstwo czujników pomyślałem o odczycie błędów, bo lekko faluje na wolnych obrotach (ale to chyba norma).
Jakie programy do diagnostyki polecacie ????
Przepraszam Moderatorów za ewentualne błędy w zakładaniu wątków.
Pozdrawiam. Bartek