Autor Wątek: 1,7 MPI - LPG przy redukcji na 4 bieg strzela w wydech...  (Przeczytany 2032 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Grudnia 20, 2018, 20:13:28 pm
Przeczytany 2032 razy

Offline DUCH83

  • Jestem tu nowy
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Imię: Bartosz
  • Auto: Łada Niva 1,7i, 1,7MPI
  • Nr. tel: 601792289
Dobry Wszystkim...
Jestem nowy na grupie.

POMOCY!!!

Przesiadka po 7 latach z Nivki 1,7i 1999r. na Nivke 1,7MPI 2004r.
Niby nic takiego a jednak. Więcej elektryki i dopiero zaczynam rozpracowywać na nowo sowiecką myśl technologiczną.

Problem z LPG. Prędkość 100km/h 5 bieg, redukcja sprzęgło 4 bieg dodanie gazu przeważnie kończy się strzałem w tłumik (był sobie nowy :placz2: ,po ostatnim bum rozłożyło go).
Na benzynie idzie jak dzika (choć łapała odcinkę już przy 4500obr/min). Na gazie zamula czasami jakby ją zalewało (1 bieg but a tu muł, prawie zdychała).
Po wymianie przewodów WN (okazało się ,że są nie od danego typu cewki a raczej pasują do kopułki), problem z wypadaniem iskry ustał, ale nadal strzela w wydech.

Miał Ktoś z Was podobny problem??? Ewentualnie podejrzenia przyczyny???
Niepalna mieszanka (za bogata,za uboga,słaba iskra,zawory???)

Z racji tego, że mnóstwo czujników pomyślałem o odczycie błędów, bo lekko faluje na wolnych obrotach (ale to chyba norma).
Jakie programy do diagnostyki polecacie ????

Przepraszam Moderatorów za ewentualne błędy w zakładaniu wątków.
Pozdrawiam. Bartek



Grudnia 21, 2018, 22:48:16 pm
Odpowiedź #1

Offline OSARRO

  • Jestem tu nowy
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Imię: Oskar
  • Auto: Niva 4x4
A jaka masz instalację? U mnie stag 300 i bez problemu chodzi chociaż faktycznie obroty jak w dieslu powyżej 4500rpm nie ma co pałować ;) zresztą najlepiej jest pomiędzy 2,2-3K ale strzały przy tej generacji lpg to niemal niemożliwe
1,7 MPI 2008r

Grudnia 22, 2018, 12:36:58 pm
Odpowiedź #2

Offline Mr_R4VEN

  • Administrator
  • Doświadczony forumowicz
  • *****
  • Wiadomości: 442
  • Imię: Paweł
  • Auto: Niva 1.9TD, 2008r
Z racji tego, że mnóstwo czujników pomyślałem o odczycie błędów, bo lekko faluje na wolnych obrotach (ale to chyba norma).
Jakie programy do diagnostyki polecacie ????

Interfejs Elm 327, program z reguły jest w komplecie. Jeśli nie ma to w sklepie Google Play są dostępne darmowe, np. Piston.
Ja zaszalałem i kupiłem iCar Pro Wifi + program SDPROG (z dożywotnią aktualizacją). Działa bez problemów z Nivą i Audi ;)

Grudnia 22, 2018, 18:17:21 pm
Odpowiedź #3

Offline Danieljs

  • Tłumacz
  • Forumowicz
  • *****
  • Wiadomości: 222
  • Imię: Daniel
  • Auto: Accord coupe
Tak jak przedmówcy wspomnieli: jaka to instalacja, kody błędów, a od siebie dodam analizator spalin, a zaraz po tym wpięcie się pod kompa lpg o ile to instalacja z komputerem. I najlepiej jakby ktoś kumaty się wpiął. Pierwsze słyszę, żeby od wystrzału rozwaliło tłumik :przestraszony:
Pozdrawiam