Autor Wątek: kody błędów  (Przeczytany 2647 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Stycznia 24, 2018, 16:55:23 pm
Przeczytany 2647 razy

Offline sebastiano

  • Jestem tu nowy
  • *
  • Wiadomości: 11
niech się więc coś dzieje


KOD   O P I S
P0102   czujnik masowego przepływu powietrza - zaniżone napięcie czujnika
P0103   czujnik masowego przepływu powietrza - zawyżone napięcie czujnika
P0112   czujnik temperatury powietrza - zaniżone napięcie
P0113   czujnik temperatury powietrza - zawyżone napięcie
P0116   czujnik temperatury cieczy układu chłodzenia - zawyżony impuls dopuszczal. zakresu
P0117   czujnik temperatury cieczy układu chłodzenia - zaniżone napięcie
P0118   czujnik temperatury cieczy chłodzenia - zawyżone napięcie
P0122   czujnik położenia przepustnicy - zaniżone napięcie
P0123   czujnik położenia przepustnicy - zawyżone napięcie
P0130   sonda lambda -uszkodzenie
P0132   sonda lambda - zawyżone napięcie
P0133   sonda lambda - powolna odpowiedz na wzbogacenie lub zubożenie
P0134   sonda lambda - brak impulsu
P0135   sonda lambda - uzwojenie podgrzewania niesprawne
P0136   sonda lambda - zwarcie do masy
P0137   sonda lambda - zaniżone napięcie
P0138   sonda lambda - zawyżone napięcie
P0140   sonda lambda - brak połączenia
P0141   sonda lambda -niesprawne podgrzewanie
P0171   system zasilania - uboga mieszanka
P0172   system zasilania - bogata mieszanka
P0201   ciągłość obwodu elektrycznego wtryskiwacza 1 cylindra - brak
P0202   ciągłość obwodu elektrycznego wtryskiwacza 2 cylindra - brak
P0203   ciągłość obwodu elektrycznego wtryskiwacza 3 cylindra - brak
P0204   ciągłość obwodu elektrycznego wtryskiwacza 4 cylindra - brak
P0261   ciągłość obwodu elektrycznego wtryskiwacza 1 cylindra - zwarcie na masę
P0262   ciągłość obwodu elektrycznego wtryskiwacza 1 cylindra - stałe zasilanie + 12 V
P0264   ciągłość obwodu elektrycznego wtryskiwacza 2 cylindra - zwarcie na masę
P0265   ciągłość obwodu elektrycznego wtryskiwacza 2 cylindra - stałe zasilanie + 12 V
P0267   ciągłość obwodu elektrycznego wtryskiwacza 3 cylindra - zwarcie na masę
P0268   ciągłość obwodu elektrycznego wtryskiwacza 3 cylindra - stałe zasilanie + 12 V
P0270   ciągłość obwodu elektrycznego wtryskiwacza 4 cylindra - zwarcie na masę
P0271   ciągłość obwodu elektrycznego wtryskiwacza 4 cylindra - stałe zasilanie + 12 V
P0300   wykrycie wielokrotnych przypadków wypadania zapłonu
P0301   wykrycie wypadania zapłonu 1 cylindra
P0302   wykrycie wypadania zapłonu 2 cylindra
P0303   wykrycie wypadania zapłonu 3 cylindra
P0304   wykrycie wypadania zapłonu 4 cylindra
P0327   czujnik detonacji - zaniżone napięcie
P0328   czujnik detonacji - zawyżone napięcie
P0335   czujnik położenia wału korbowego - brak impulsu
P0336   czujnik położenia wału korbowego - impuls po za przedziałem?
P0340   czujnik położenia wałka rozrządu - niesprawny
P0422   sprawność absorbera oparów paliwa poniżej normy
P0443   ciągłość obwodu elektrycz. sterowania zaworem absorbera oparów paliwa - niewłaściwe
P0480   ciągłość obwodu elektrycznego sterowania przekaźnikiem wentylatora 1 - przerwa, zwarcie na masę, stałe napięcie + 12 V
P0481   ciągłość obwodu elektrycznego sterowania przekaźnikiem wentylatora 2 - przerwa, zwarcie na mesę, stałe napięcie + 12 V
P0500   czujnik prędkości - brak impulsu
P0503   czujnik prędkości - impuls przerywany
P0506   silnik krokowy zablokowany - niskie obroty
P0507   silnik krokowy zablokowany - wysokie obroty
P0560   napięcie sieci / instalacji elektr. / poniżej progu pracy systemu
P0562   zaniżone napięcie sieci
P0563   zawyżone napięcie sieci
P0601   trwały błąd pamięci komputera
P0603   błąd pamięci zewnętrznej komputera
P0604   błąd pamięci wewnętrznej komputera
P1140   sondażowe obciążenie oznaczenia
P1386   kanał wyjawienia detonacji testowego impulsu lub integrał odbiega po za dopuszczalne zakresy
P1410   połączenie sterowania zaworem absorbera - stałe napięcie + 12 V
P1425   połączenie sterowania zaworem absorbera - zwarcie na masę
P1426   połączenie sterowania zaworem absorbera - brak połączenia
P1501   połączenie sterowaniem przekaźnika pompy paliwa - zwarcie na masę
P1502   połączenie sterowaniem przekaźnika pompy paliwa - stałe napięcie + 12 V
P1509   system sterowania silnika krokowego - nadmierne przeciążenie
P1513   połączenie elektryczne sterowania silnikiem krokowym - zwarcie na masę
P1514   połączenie elektryczne sterowania silnikiem krokowym - przerwa, stałe napięcie +12 V
P1541   połączenie elektryczne przekaźnika pompy paliwa - brak
P1570   immobilizer - nieprawidłowy impuls
P1602   wypadanie napięcia w instalacji elektrycznej zapłonu z komputera
P1606   czujnik niejednostajnego biegu - nieprawidłowy impuls
P1616   czujnik niejednostajnego biegu- zaniżony impuls
P1617   czujnik niejednostajnego biegu- zawyżony impuls
P1640   elektryczne przeprogramowanie pamięci - błąd testu czytania danych
P1689   błąd oznaczenia kodów w pamięci błędów komputera
pyrtek 1,7mpi 2004

Stycznia 25, 2018, 12:06:15 pm
Odpowiedź #1

Offline Baca1051

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 122
masz kody do 1.7i?

Lutego 03, 2018, 21:04:08 pm
Odpowiedź #2

Offline malos86

  • Jestem tu nowy
  • *
  • Wiadomości: 8
Kody 1.7i 
By rozpocząć wymrugiwanie kodów trzeba zmostkować dwa skrajne górne prawe  styki w złączu aldl. Jak dobrze pamiętam to najpierw po uruchomieniu procedury zawsze wymrugiwany jest kod 12 informujący o początku diagnostyki, aczkolwiek mogę się mylić. Mam to gdzieś na działce wersji papierowej, sprawdzę, jak się mylę to napiszę.

13   brak sygnału czujnika tlenu
14   temperatura płynu chłodzącego (niskie napięcie sygnału)
15   temperatura płynu chłodzącego (wysokie napięcie sygnału)
21   zawyżone napięcie z czujnika położenia przepustnicy
22   zaniżone napięcie z czujnika położenia przepustnicy
23   zawyżone napięcie z czujnika temperatury powietrza
24   brak sygnału czujnika prędkości samochodu
25   zaniżone napięcie z czujnika temperatury powietrza
33   zawyżone napięcie z czujnika ciśnienia atmosferycznego
34   zaniżone napięcie z czujnika ciśnienia atmosferycznego
35   błąd czujnika wału korbowego na biegu jałowym
42   usterka obwodu sterowania zapłonem
44   za ubogi skład mieszanki
45   za bogaty skład mieszanki
51   błąd pamięci płytki kalibrującej EBU
53   zawyżone napięcie układu zasilania
54   zaniżone lub zawyżone napięcie oktan - korektor
55   błąd komputera
W tym wszystkim chodzi o ruskość!