pasowało by tak zrobić jak w wersjach na Francję z dodatkową blachą osłonową.
Wg mnie osłona jest zbędna. Należy dobrać butlę, by nie wystawała poza elementy konstrukcyjne samochodu co samo w sobie zabezpieczy butlę, a wydaje mi się, że przy zahaczeniu butlą o coś (oczywiście ekstremalnie mocno) prędzej wyrwie butlę z mocowań niż ją uszkodzi.
sam tego nie bede robil musi gazownik to zrobic by moc zalegalizowac . koszty sie pewnie powieksza od zwyklego standartowego montazu?
Teoretycznie nie możesz tego zrobić sam i nie możesz znaleźć gazownika, który wyda na to kwitek
Jeśli gazowik zajmuje się tylko montażem a nie działa w ramach warsztatu to prawdopodobnie nawet nie będzie hciał zabierać się za przeróbkę tłumika i będziesz musiał dostarczyć samochód z przygotowanym miejscem pod butlę.
Apropo tłumika to ja bym się zastanawiał nad wywaleniem ostatniego tłumika i wsadzeniem uniwersalnego za ok. stówkę z allegro. Powinien ładnie się zmieścić wzdłuż samochodu maksymalnie z boku zostawiając tym samym miejsce na butlę. Wtedy można ewentualnie na butlę nakleić ekran cieplny i gotowe.
Co do samego montażu u gazownika, to warto wybrać sprawdzonego i polecanego gazownika, aby po montażu cieszyć się instalacją i nie mieć samych problemów. Chyba najważniejsze aspekty to komplet dokumentów, zdjęcie kolektora dolotowego do nawiertów + nawierty jak najbliżej wtrysków benzynowych i pod podobnym kątem, montaż butli do jazdy do przodu, strojenie instalacji w warunkach drogowych lub hamowni (a nie sama autokalibracja).